Eestis tasuta pakiautomaati saatmine alates 49€ tellimustele!

  • Kaasaskantav Magnetreisimäng „Korallrahu“ – loogikamäng, mis arendab probleemilahendust ja ruumilist mõtlemist.
  • Kaasaskantav Magnetreisimäng „Korallrahu“ – loogikamäng, mis arendab probleemilahendust ja ruumilist mõtlemist.
  • Kaasaskantav Magnetreisimäng „Korallrahu“ – loogikamäng, mis arendab probleemilahendust ja ruumilist mõtlemist.
  • Kaasaskantav Magnetreisimäng „Korallrahu“ – loogikamäng, mis arendab probleemilahendust ja ruumilist mõtlemist.

Nutikas kaasaskantav loogikamäng “Korallrahu”, 4a+

13,00

Põnev magnetreisimäng, mis paneb proovile loogilise mõtlemise, ruumitaju ja planeerimisoskuse. Mäng on kompaktses magnetiga kinnitatavas raamatus, kus keeratavad lehed sisaldavad erinevaid ülesandeid ning tagakaas toimib mängualusena. Mugavad magnetdetailid kinnituvad kindlalt mängulauale, nii et mängu saab mängida ka autos, rongis või lennukis.

Omadused ja eelised:

  • 48 põnevat ülesannet: Lahenda mõistatusi, mis muutuvad järjest keerulisemaks.
  • Magnetilised mängudetailid: Detailid kinnituvad mängulauale, mis hoiab need kindlalt paigal.
  • Arendab loogilist ja ruumilist mõtlemist: Tuleb leida õiged rajad laste ja nende kaotatud asjade vahel.
  • Ainult üks õige lahendus: Iga ülesandele on ainult üks õige vastus, mille leiab vihiku lõpust.
  • Kompaktne ja ideaalne reisile: Mäng mahub kotti ja seda saab kõikjale kaasa haarata.

Miks valida see mäng?

  • Arendab loogikat ja probleemilahendusoskust mängulisel viisil.
  • Mugav ja kaasaskantav mäng.
  • Suurepärane vahend ruumilise mõtlemise ja planeerimisoskuste arendamiseks.

Laos

Tootekood: smartgames-korallrahu-5414301522096 Kategooriad: , , ,

LISAINFO

Tooteinfo:

  • Mängijate vanus: 4+ aastat
  • Ülesannete arv: 48 erinevat väljakutset
  • Komplektis: Magnetiline mänguraamat koos lahenduste ja ülesannetega, 5 magnetdetaili
  • Mängu tüüp: Loogika- ja mõtlemismäng
  • Kompaktne formaat: Ideaalne reisile, autosõidule või lennureisiks

Kuidas mängida?

  1. Vali ülesanne ja aseta see mängulauale.
  2. Paiguta magnetpusletükid nii, et jäävad näha ainult lähteülesandes näidatud veeasukad ja kõik keda pole joonisel on peidus.
  3. Leidub ainult üks õige lahendus – kontrolli vastust ülesandevihikust.

Mänguoskuste areng:

  • Probleemi lahendamine: ⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)
  • Planeerimine: ⭐⭐⭐⭐⭐(5/5)
  • Ruumitaju: ⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Sobilik alates 3. eluaastast, palume kasutada ainult järelvalve all, sisaldab väikeseid osi!

Jälgi meid Instagramis

14   104
8   117
4   44
9   93
SAA ESIMENE OST 10% SOODSAMALT!
Ole esimene, kes saab infot uute toodete, eripakkumiste ja allahindluste kohta.